Zresztą, my – potencjalni odbiorcy przekazu reklamowego na powyższych – widzimy stosunkowo małą różnicę pomiędzy parasolami, a namiotami piwnymi na rynku, nieprawdaż? No jasne, ponieważ i jedno, i drugie chroni przed słońcem lub deszczem, i jedno, i drugie pozwala odpocząć przy zimnym piwie na świeżym powietrzu, i jedno, i drugie ma podobne oddziaływanie w kwestii reklamy. Przewagi należy dopatrywać się więc podczas spojrzenia z perspektywy przedsiębiorcy. Otóż wówczas widzimy, że parasole reklamowe są o wiele łatwiejsze w montażu oraz demontażu. Ponadto stanowią jednoczęściową konstrukcję, a więc łatwo jest je przechować i nie zajmują zbyt dużej ilości miejsca. Namioty są z kolei większe powierzchniowo, a zatem charakteryzują się większą powierzchnią do zagospodarowania.
Parasole reklamowe parasolom nierówne
Oczywiście ani nie wszystkie namioty, ani nie wszystkie parasole reklamowe są sobie równe, dlatego – podczas dobierania oferty adekwatnej do swoich potrzeb – należy rozeznawać poszczególne parametry z osobna. Możemy się bowiem spotkać z namiotem, który będzie cechował się niską jakością, ale i odwrotnie, możemy spotkać się z kiepskimi parasolami. W każdym przypadku pamiętajmy więc o zwróceniu uwagi na sposób wykonania, materiał, stabilność, jakość nadruku i tak dalej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz