piątek, 21 lutego 2014

Namioty czy parasole reklamowe?

parasole reklamowe
Jak co sezon, wśród specjalistów marketingowych trwa zażarta dyskusja na temat tego, czy lepsze są namioty, czy też parasole reklamowe. Odpowiedź na to pytanie nie jest oczywista, a wręcz przeciwnie, dlatego warto się w nią zagłębić.




Zresztą, my – potencjalni odbiorcy przekazu reklamowego na powyższych – widzimy stosunkowo małą różnicę pomiędzy parasolami, a namiotami piwnymi na rynku, nieprawdaż? No jasne, ponieważ i jedno, i drugie chroni przed słońcem lub deszczem, i jedno, i drugie pozwala odpocząć przy zimnym piwie na świeżym powietrzu, i jedno, i drugie ma podobne oddziaływanie w kwestii reklamy. Przewagi należy dopatrywać się więc podczas spojrzenia z perspektywy przedsiębiorcy. Otóż wówczas widzimy, że parasole reklamowe są o wiele łatwiejsze w montażu oraz demontażu. Ponadto stanowią jednoczęściową konstrukcję, a więc łatwo jest je przechować i nie zajmują zbyt dużej ilości miejsca. Namioty są z kolei większe powierzchniowo, a zatem charakteryzują się większą powierzchnią do zagospodarowania.



Parasole reklamowe parasolom nierówne




Oczywiście ani nie wszystkie namioty, ani nie wszystkie parasole reklamowe są sobie równe, dlatego – podczas dobierania oferty adekwatnej do swoich potrzeb – należy rozeznawać poszczególne parametry z osobna. Możemy się bowiem spotkać z namiotem, który będzie cechował się niską jakością, ale i odwrotnie, możemy spotkać się z kiepskimi parasolami. W każdym przypadku pamiętajmy więc o zwróceniu uwagi na sposób wykonania, materiał, stabilność, jakość nadruku i tak dalej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz