czwartek, 4 grudnia 2014

Parasole reklamowe a merchandising


Ekspozycja znaku towarowego w atrakcyjny sposób, w miejscach często uczęszczanych przez osoby zaliczające się do grupy docelowej, wśród chcemy się reklamować, jest bardzo ważną kwestią. Elementem tak zwanego merchandisingu jest właśnie stosowanie parasoli reklamowych z logo firmy w pubach, restauracjach, na plażach czy imprezach masowych.

Przez merchandising rozumiemy sposoby wpływania na zachowania klientów poprzez wystrój pomieszczenia oraz sposób prezentacji towarów. Celem tych działań jest zwiększenie sprzedaży, zdobywanie zainteresowania odbiorców i zwiększenie wartości towaru w oczach klienta.

Wśród wielu technik zaliczanych do merchandisingu należy wymienić wyposażanie lokali w elementy reklamowe ozdobione logo firmy. Tego typu działania stosuje się głównie w branży gastronomicznej, monopolowej czy rozrywkowej. Miejsca docelowe to puby, restauracje, kawiarnie i bary.

Aby nasze logo zaistniało w świadomości klientów lokalu i skojarzyło się na przykład z dobrym jedzeniem czy przyjemnie spędzonym czasem, powinniśmy wyposażyć dane miejsce własnie w parasole reklamowe z naszym logo, a także talerze, podkładki pod piwo, serwetki, reklamy wiszące i inne elementy.

Parasole reklamowe zajmują zaś wśród tych gadżetów reklamowych miejsce szczególne, a to z tego powodu, iż znajdują się na zewnątrz lokalu. Zobaczy je więc więcej osób. Parasol w ogródku piwnym jest duży i rzuca się w oczy. Jeśli wybierzemy punkt dobrze zlokalizowany, w centrum miasta, na przykład na rynku, zyskamy wymarzone miejsce na reklamę.

Parasole reklamowe odgrywają znaczącą rolę w kształtowaniu świadomości klientów i w promowaniu znaku firmowego oraz marki wśród osób odwiedzających określone lokale, stanowiących docelową grupę, do której chcemy kierować reklamę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz