środa, 4 lutego 2015

Uniwersalna fotoksiążka

fotoksiążka
Jeśli zależy Ci na publikacji, która będzie promowała Twoją firmę, z pewnością zainteresujesz się wszelkiego rodzaju folderami i albumami. Nowocześnie wykonana fotoksiążka może mieć różne postaci – od firmowej kroniki pokazującej historię przedsiębiorstwa, po folder z produktami.


Z pewnością masz już ustalony cel swojej publikacji. Może to być cel reklamowy. Wtedy publikacja będzie musiała pokazać z jak najlepszej strony to, co masz od zaoferowania klientom, czyli asortyment bądź pakiet usług. Postaraj się o dobrej jakości zdjęcia, ale również o porządny, dobrze napisany tekst. To prawda, że większość z nas jest wzrokowcami, jednak klienci poważnie zainteresowani ofert mogą uważnie przeczytać folder. Miej to na uwadze.

Postaw na unikatowy projekt. Niech twoja fotoksiążka będzie oryginalna, tak by przykuwała uwagę. Dobrze też jeśli charakterem wpisuje się w charakter twojej działalności. Wybierz dobrego grafika, który wie, w jaki sposób projektować, by publikacja spełniała wymienione wymogi.

Fotoksiążka może też spełniać role inna niż marketingowa. Coraz powszechniejsze staje się stosowanie publikacji informacyjnych, promujących nie usługi czy towary, a samą firmę. Elegancka fotoksiążka przedstawiająca szczegółowo losy przedsiębiorstwa, sprawozdania z ostatnich lat pracy, zdjęcia z uroczystości, konkursów i imprez to dobra promocja marki nie tylko wśród klientów, ale również wśród kontrahentów czy potencjalnych przyszłych pracowników.

Wybór konwencji należy do Ciebie. Najważniejsze, być dokładnie sprecyzował, jakie zadania ma pełnić publikacja oraz jaka ma być jej ostateczna forma. Im dokładniej określisz własne wymagania, tym lepszy projekt otrzymasz – oczywiście pod warunkiem, że jego wykonanie zlecisz dobremu grafikowi.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz