Poruszając się po świecie gadżetów
marketingowych, nie sposób nie trafić na materiałowe torby.
Jest to jeden z podstawowych podarunków dla klienta czy
kontrahenta, obok kubka, kalendarza czy długopisu. Torba jest
idealnym miejscem na wyeksponowanie logo. Dziś zastanowimy się nad
zastosowaniem toreb bawełnianych w reklamie.
Torby bawełniane są tanie, a
przy tym praktyczne i wytrzymałe. Na długo zachowają swój
estetyczny wygląd – oczywiście pod warunkiem, że postawisz na
jakość. Wybierz dobrą drukarnię, która wykona dla Ciebie
nakład, a przy jego zlecaniu zadbaj o wybór wytrzymałego
podłoża – czyli torby z bawełny wysokiego gatunku. Chodzi
przecież o to, by logotyp naszej firmy – czy tematyczna grafika –
były widoczne i aby wyglądały zachęcająco. Jeśli torba będzie
ładna, klient będzie ją chętnie nosił. Jeśli będzie wytrzymała
– będzie ją nosił dłużej. Dzięki temu zyskamy skuteczniejszą
reklamę.
Torby bawełniane z logo mogą
służyć podczas konferencji i spotkań – jako opakowanie, w które
zapakujemy materiały branżowe – lub jako przyjemny podarunek dla
klienta. Szczególnie w drugim przypadku warto postarać się o
ciekawy i oryginalny wygląd gadżetu, Niech grafika będzie zabawna
lub ładna – tak aby zachęcała do noszenia. Ekspozycję logotypu
postaw na drugim planie. Nikt nie chce być chodzącą reklamą.
Najlepszym rozwiązaniem będzie nadrukowanie na torbie grafiki
związanej tematycznie z naszą działalnością – takiej, która
kojarzy się z firmą, ale nie w sposób nachalny – a przy
tym jest w jakiś sposób atrakcyjna. Możesz wykorzystać
skojarzenia branżowe lub nawet kolorystyczne – nawiązujące do
kolorów firmowych.
Oto jak sprytnie i skutecznie
wykorzystać torby bawełniane w promocji firmy To prosty i
niedrogi sposób na reklamę, po który z pewnością
warto sięgnąć.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz