Chociaż trudno jest wskazać dziedzinę, która rozwijałaby
się równie dynamicznie co marketing, niektóre rozwiązania doń zaliczane
przetrwały już lata i wcale nie zapowiada się, aby jakakolwiek innowacja
marketingowa miałaby je wyprzeć z rynku. Dowód? Parasole reklamowe,
które poznają kolejne pokolenia potencjalnych smakoszów piw, lodów i innych
tego typu. Skąd jednak ta trwałość na dynamicznym rynku marketingowym? Dlaczego
inwestycja w powyższe jest opłacalna z perspektywy szeroko rozumianych firm? I
wreszcie, na co zwracać uwagę podczas kupna takowych?
Funkcjonalność trzonem sukcesu
To, co pozwoliło parasolom reklamowym przetrwać
i cieszyć się popularnością na dzisiejszym rynku (w przeciwieństwie do innych
rozwiązań marketingowych z ubiegłych dziesięcioleci), to oczywiście
funkcjonalność. Kiedy bowiem potencjalny klient jest objęty zasięgiem
promocyjnego działania takiego parasola? Wymieniać można by w nieskończoność,
ponieważ i podczas wizyty w restauracji, i podczas picia piwa ze znajomymi w
knajpie, i podczas spaceru po każdym rynku w polskich miastach, i tak dalej, i
tak dalej. Ba, parasole reklamowe są i będą obecne wszędzie tam, gdzie
można zjeść, napić się bądź po prostu schronić przed słońcem czy deszczem,
dlatego dopóki będziemy mieli – jako ludzie – potrzebę jedzenia lub picia w
miejscach poza domem, dopóty parasole reklamowe będą miały rację bytu.
Widzimy więc sami, że nasza firma mogłaby na
tym wyposażeniu skorzystać, dlatego warto pomyśleć nad jego zakupem. Pamiętajmy
jednak przy tym, aby przyjrzeć się jakości i wytrzymałości konkretnego modelu,
łatwości jego montażu, stabilności oraz rozwiązaniom podnoszącym bezpieczeństwo
jego wykorzystania.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz