piątek, 14 marca 2014

Czy parasole reklamowe wciąż znajdują zastosowanie?

parasole reklamoweChociaż trudno jest wskazać dziedzinę, która rozwijałaby się równie dynamicznie co marketing, niektóre rozwiązania doń zaliczane przetrwały już lata i wcale nie zapowiada się, aby jakakolwiek innowacja marketingowa miałaby je wyprzeć z rynku. Dowód? Parasole reklamowe, które poznają kolejne pokolenia potencjalnych smakoszów piw, lodów i innych tego typu. Skąd jednak ta trwałość na dynamicznym rynku marketingowym? Dlaczego inwestycja w powyższe jest opłacalna z perspektywy szeroko rozumianych firm? I wreszcie, na co zwracać uwagę podczas kupna takowych?


Funkcjonalność trzonem sukcesu
To, co pozwoliło parasolom reklamowym przetrwać i cieszyć się popularnością na dzisiejszym rynku (w przeciwieństwie do innych rozwiązań marketingowych z ubiegłych dziesięcioleci), to oczywiście funkcjonalność. Kiedy bowiem potencjalny klient jest objęty zasięgiem promocyjnego działania takiego parasola? Wymieniać można by w nieskończoność, ponieważ i podczas wizyty w restauracji, i podczas picia piwa ze znajomymi w knajpie, i podczas spaceru po każdym rynku w polskich miastach, i tak dalej, i tak dalej. Ba, parasole reklamowe są i będą obecne wszędzie tam, gdzie można zjeść, napić się bądź po prostu schronić przed słońcem czy deszczem, dlatego dopóki będziemy mieli – jako ludzie – potrzebę jedzenia lub picia w miejscach poza domem, dopóty parasole reklamowe będą miały rację bytu.


Widzimy więc sami, że nasza firma mogłaby na tym wyposażeniu skorzystać, dlatego warto pomyśleć nad jego zakupem. Pamiętajmy jednak przy tym, aby przyjrzeć się jakości i wytrzymałości konkretnego modelu, łatwości jego montażu, stabilności oraz rozwiązaniom podnoszącym bezpieczeństwo jego wykorzystania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz